Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Photographic Museum of Rodosto-Tekirdağ Catalogue of the collection




PHOTOGRAPHIC MUSEUM
OF RODOSTO-TEKIRDAĞ
CATALOGUE OF THE COLLECTION



                                                                               
COLLECTION OF DIMITRIS A. MAVRIDIS

ATHENS,  MARCH  2017




Εκδότης: Δ.Α. Μαυρίδης, Σχήμα 22x30, Σελίδες 358, Εικόνες περίπου 1600, Αθήνα 2017. ΄
Έκδοση εκτός εμπορίου. 




 Η έκδοση είναι κατάλογος της συλλογής ιστορικών φωτογραφιών του Δ.Α. Μαυρίδη. Η συλλογή αυτή θα παραδοθεί στον Δήμο Ραιδεστού-Tekirdağ, για να αποτελέσει τον πυρήνα του Φωτογραφικού Μουσείου της Ραιδεστού. Η έκδοση περιλαμβάνει εκτός από τη συλλογή των φωτογραφιών μια σύντομη ιστορία της Ραιδεστού και στοιχεία για την αρχαία και βυζαντινή πόλη.

 Το ξύλινο σπίτι που ο παππούς μου έκτισε το 1908 στον Φραγκομαχαλά της Ραιδεστού επέζησε από τη λαίλαπα του χρόνου και στέκεται όρθιο δίπλα στην Προποντίδα. Σήμερα το κτήριο ανήκει στον Δήμο Ραιδεστού και προορίζεται να μετατραπεί μετά από αναστήλωση σε φωτογραφικό μουσείο. 

Χάρις σε μία ευτυχή συγκυρία συμφώνησα με τον Δήμαρχο της Ραιδεστού (Tekirdağ) να δανείσω στον Δήμο Ραιδεστού τη συλλογή μου από φωτογραφίες της Ραιδεστού που συγκροτείται από 1500 περίπου φωτογραφίες, από το 1860 μέχρι σήμερα. Η συλλογή αυτή θα εκτεθεί στο σπίτι του παππού μου μετά την αναστήλωσή του. 

Παράλληλα, ο Δήμος Ραιδεστού θα εκδόσει στα Τουρκικά και στα Αγγλικά το βιβλίο μου "Από την Κωνσταντινούπολη στη Ραιδεστό".
Είμαι ευτυχής γιατί κατά κάποιο τρόπο ρίχνω μια γέφυρα και επανακτώ το οικογενειακό μου σπίτι.











1 σχόλιο: